понедељак, 9. фебруар 2009.

Alvin Lee Band,Stan Webb"s Speedway and Nightwing Live in Belgrade 1982 - Alvin Lee Band, Stan Webb's Speedaway i Nightwing koncert u Beograu 1982

NIGHTWING (ABOVE)


PRESS CLIPPING (ABOVE & BELOW)
















ORIGINAL TICKET (BELOW)





CONCERT : ALVIN LEE BAND, STAN WEBB'S SPEEDWAY & NIGHTWING
DATE : 13.05.1982
CITY : BEOGRAD
VENUE : HALA PIONIR
FESTIVAL : MAJSKI ROCK & BLUES FESTIVAL
ORGANIZATION :
LINE UP :
ALVIN LEE BAND :
ALVIN LEE – GUITAR,VOCALS
STEVE GOULD – GUITAR,VOCALS

STAN WEBB”S SPEEDWAY :
STAN WEBB – GUITAR,VOCALS
MILLER ANDERSON – GUITAR,VOCALS
ANDY PYLE – BASS
RUSS ADLER – DRUMS

NIGHTWING :
DAVE TATUM – VOCALS
GORDON ROWLEY – BASS,VOCALS
STEVE BARTLEY – DRUMS
KENNY NEWTON – KEYBOARDS
ALEC JOHNSON - GUITAR









3 коментара:

  1. Bravo za sajt. Bio sam na ovom koncertu, kao i na mnogo drugih koncerata sirom Jugoslavije u '80-tim. Super je sto cuvas ulaznice i sto si ih stavio da se i drugi potsete. I, sto je sve na jednom mestu, bas mi se ne ide do podruma da sad prelistavam stare "Dzubokse".
    Uzgred, postoji li negde na netu bilo kakav snimak ovog koncerta ili, recimo, Claptona, S. Quo sa Sajma, Dire Straits-a iz Beograda i slicno?
    Pozdrav, Miki iz Skopja

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala za komentar! Pokusavam da sacuvam secanje na koncerte koji su bili na ovim prostorima i da dam priliku ljudima koji su bili na njima da se podsete a onima koji nisu da vide sta su propustili. Snimci sa raznih koncerata postoje ali ja ne uspevam da dodjem do njih. Ako ti uspes i raspolozen si za neku razmenu bilo bi mi drago da konrtaktiramo. Takodje ako imas neki drugi materijal u vezi koncerata a raspolozen si da ga objavis javi se. U dnu stranice imas link za sajt www.jugosvirke.wordpress.com na kome takodje ima dosta zanimljivog materijala sa koncerata.
    Pozdrav
    Dule
    Rockdock
    Mail za kontakt:
    drim@nadlanu.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bas sam se sada setio kako sam ja ustvari otisao na ovaj koncert. Ako se ne varam koncert je bio sredinom nedelje i ja sam imao taj dan predavanja na fakultetu kod Gorana Stefanovskog (poznatog makedonskog pisca, brata Vlatka Stefanovskog). Znao sam da je i on zaljubljen u rokenrol, pa ne samo sto sam ga zamolio da ne dodjem na njegova predavanja, vec sam ga zamolio i da mi pozajmi pare za put i koncert, pa da mu ih kasnije vratim. Naravno, izasao mi je u susret, pozeleo mi srecan put i dobar provod. Hvala ti, Gorane, jos jednom!
    PS. A da, pare sam naravno vratio za mesec dana.

    ОдговориИзбриши

Пратиоци