понедељак, 9. фебруар 2009.

Dire Straits Live in Belgrade 1985 - Dire Straits koncert u Beogradu 1985


PHOTOS FROM THE GIG BY ZORAN VESELINOVIC (ABOVE)


PRESS CLIPPING (ABOVE & BELOW)



ORIGINAL TICKET (BELOW)








CONCERT : DIRE STRAITS
DATE : 11.05.1985
CITY : BEOGRAD
VENUE : HALA PIONIR
TOUR : BROTHERS IN ARMS TOUR
ORGANIZATION : PHILIPS COMPACT DISC BY ARRANGEMENT WITH DALMACIJATURIST
LINE UP :


MARK KNOPFLER – GUITAR,VOCALS
JACK SONNI – GUITAR
JOHN ILLSLEY – BASS
ALAN CLARK – KEYBOARDS
GUY FLETCHER – SYNT
TERRY WILLIAMS – DRUMS
CHRIS WHITE – SAX




13 коментара:

  1. Steta sto sam bio previse mlad da odem iz provincije u Bgd.... :(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. март 2010. 21:44

    ..ja sam imao 19 i bio sam na tom predivnom koncertu prve veceri (petak,10.maj 1985.)..i potpisane su mi dve ploce..obe su soundtracks:
    (Mark Knopfler - Local Hero
    i Mark Knopfler - Comfort & Joy)

    Hvala Terry Williams-u za taj gest,i hvala Dire Straits za fantastican koncert!

    Mack

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5. март 2010. 20:55

    Ni na jednom koncertu nisam osetio toliko oduševljenje publike...još mi odzvanjaju predugi aplauzi publike posle svake numere, kao da je Jugoslavija postala svetski šampion u bilo kom sportu.Zvuk fantastičan, bilo je i pojačanja sa bekstejdža, gitara i bubanj, lajt za ono doba fantastičan. Tada im nisam poznavao celokupni opus, ali sam posle tog koncerta postao fan...Once upon on the East...

    ОдговориИзбриши
  4. Tezga da bo pokrili troskove boravka u Dubrovniku, ako se ne varam?

    ОдговориИзбриши
  5. Au..
    Ja se tad nisam ni rodila.
    Najveća želja mi je da odem na njhov koncert. Bedak.

    ОдговориИзбриши
  6. :) .. ti se nisi ni rodila - a meni se cini da je to bilo prekjuce kad sam bio na tom koncertu.. 27 godina sam imao, a tacno toliko je i proslo od tada. Nisam inace isao po rok koncertima puno; na njihov sam otisao. Takav jedan-dovoljno; nezaboravan.

    ОдговориИзбриши
  7. Podsećam na jedinstvene svetlosne aranžmane, koji su izazivali posebne aplauze publike...
    Karte su inače prodate u poslovnici Dalmacija turista u Makedonskoj ulici u Beogradu u martu za par sati bez ikakve reklame i to za oba koncerta.
    Pojavili su se tačno na vreme i dali sve od sebe....

    ОдговориИзбриши
  8. Moj nezaboravni 19. rodjendan na ovom koncertu.

    ОдговориИзбриши
  9. Bio sam na koncertu są najboljim drugom,imali smo po 15 godina. Neopisiv doživljaj, neki dan kažem mladjem bratu da sam bio 10. maja 1985.na koncertu Dire Straits, a on pita kako pamtim datum. Rekoh mu Da si bio tamo, i ti bi zapamtio. Vrhunski i neponovljivo!

    ОдговориИзбриши
  10. Moj prvi veliki koncert.Dosli smo iz Skopja ja i moj drug i proveli nezaboravan dan i noc u Beogradu
    Jos cuvam ulaznicu.Koncert neverovatan, light za ono vreme fantastican, a tek svirka.Bili smo 16 godisnjaci i uvek kad danas cujem Dire Straits tako se osecam opet

    ОдговориИзбриши
  11. Nezaboravan koncert. Imao 21 godinu, pun zuvota, uzivao u koncertu maximalno. Ozvucenje fantastic n o, rasvjeta fenomenalna i kolikl se sjecam oni su prvi put upotrijebili lasersku rasvjetu na tom koncertu. Cestitam.

    ОдговориИзбриши
  12. Ja bio na sluzenje vojnog roka i hvala bogu nisam propustio ovaj koncert! bilo je super!

    ОдговориИзбриши

Пратиоци